Ayrılık Vakti

06 Ekim of 2011 by

3 Eylül 2011

Bu gün teknede son günümüz. Bir grup sabah 08.00 uçağı ile diğer grup akşam saat 22.00 uçağıyla döneceğiz. Tekneden öğlen saat 12.00 gibi ayrılmamız isteniyor. Bugüne kadar toplam 17 dalış yaptık; teknede dalışlarımızı defterlerimize kaydediyoruz ve rehberlerimizden imzalarını alıyoruz.

Bütün eşyalarımızda Dhoni (Doni) ye yükleniyor. Son günümüzü Male’de dolaşarak ve alışveriş yaparak geçiriyoruz. Dükkânlara girdiğimizde bizim yabancı olduğumuzu anlayınca indirim yapmak istemiyorlar.  Bu arada kuvvetli bir yağmur delicesine yağıyor. İklim muson etkisi altında ve muson değişimlerinde yağış miktarı çok fazla tabii. Yaklaşık bir saat hava pırıl pırıl.

Programda bugün saat 16.30’da 16 Kişilik bir deniz uçağı ile adaları gezeceğiz. Toplam 15 dakika uçacağız ve bizden istenen 680 dolar. Tabii ki her şeye rağmen uçmak istiyoruz. Male’de biraz alışveriş ve öğle yemeğinden sonra uçağa binmek üzere Maldivian Havaalanı’na gidiyoruz. Sıra bize geldiğinde herkes oldukça heyecanlı. Kaptan son hazırlıkları tamamladıktan sonra kalkışa geçiyoruz. Biraz denizin üzerinde süzüldükten sonra havalanıyoruz. Gökyüzünden adaları seyretmek muhteşem. Hayatımda bu kadar güzel yeşil mavi iç içe bir deniz görmedim. Elimdeki makineyle fotoğraf çekmeğe çalışıyorum. Yetersiz kalan objektifimle her şeye rağmen bu güzellikleri fotoğraflamak istiyorum. 15 dakikanın nasıl geçip gittiğini anlamadan havaalanına geri dönüyoruz.

Male’de son saatler, vedalaşma zamanı geldi

Bütün tatilimiz boyunca dalışta ve gezilerde bize eşlik eden rehberlerle vedalaşıp kucaklaşıyoruz. O kadar cana yakın insanlar ki tekrar görüşmek dileğiyle diyoruz. Dubai’ye uçmak üzere havaalanına doğru yola koyuluyoruz. Saat 03.00 gibi tekrar Dubai’den THY ile İstanbul’a varıyoruz.

4 Eylül 2011 Pazar Saat 10.30 İstanbul Yeşilköy Havalimanı’ndayız. Heyecan dolu ve güzel bir tatili beraber bitirdik. Bu tatilde emeği geçen önce Cüneyt Hoca ve Selda Hoca’ya çok teşekkür ediyorum. Onların önderliğinde ve rehberliğinde muhteşem güzel dalışlar ve aynı zamanda rüya gibi bir tatil yaptık.

TEŞEKKÜRLER KURBAĞA ADAMMMMM

Previous:

Derin Dalış Sonunda Beklenmeyen Fırtına!!!